
Verkoop je een hamburger of een Big Mac?
- Posted by Evert-Jan Leij
- On 20 maart 2015
Bedrijven zijn constant bezig om hun business modellen te beoordelen of aan te passen. Hoe word je de enige koe die in de wei staat te grazen? Stel je eens voor, vandaag krijg je een cadeautje, 20 reclameborden langs de weg. Wat ga je daar dan op vermelden?
Hoe lang moet je daar eigenlijk over nadenken. Waarschijnlijk verkoop je veel verschillende producten of diensten. Hoe duidelijk zijn deze producten of diensten? Verkoop je een hamburger of een Big Mac?
Zijn ze mooi verpakt of ben je steeds aan het uitleggen wat je verkoopt?
Iedereen weet wat een Big Mac is. Uiteindelijk gewoon een hamburger. Toch weet iedereen het verschil tussen een Whopper en een Big Mac.
FLIINK maakt van jouw hamburger een Big Mac!
Dat levert gegarandeerd meer omzet op. Waarom? Denk maar eens na: KPN, internet en bellen verkopen ze gewoon in een kartonnen doosje. In één keer is het duidelijk, en het zou zo maar verkocht kunnen worden in de supermarkt. Zie je het al voor je? Tijdens het doen van de wekelijkse boodschappen, even internet en bellen van KPN in je boodschappenkar zetten…
Heb je trouwens thuis inmiddels ook moestuintjes? Mooi product hè. Goed verpakt, helder uitgelegd. Ieder kind begrijpt het!
Nu terug naar je eigen bedrijf. Waar verdien je nu het meeste geld mee? Heeft dit product of dienst een goede merknaam, duidelijke verpakking en uitleg? Noem je dit product of dienst in een marketing campagne? Ben je instaat om in 7 seconden te vertellen wat het precies is?
De eerste hamburger sessie bij FLIINK is gratis!
Neem contact op met FLIINK dan verkoop je binnenkort ook een Big Mac in plaats van een hele goede hamburger.
0 Comments